mandag den 23. april 2012

Kravlegård

Hvem skulle have troet at jeg godt kunne finde en lille smule ud af det?
Var ellers rimelig nervøs aftenen før.
For jeg er altså vandt(hedder det sådan?) til at kunne forberede mig OG have styr på hvad der forventes af mig. Ikke altid jeg har levet op til det, men så har jeg i hvert fald vist hvad jeg skulle bluffe mig ud af.
Men det her køre-bil-noget... det har jeg jo ALDRIG prøvet før. Og nej. Jeg har ikke lige "været rundt på en tom parkeringsplads". Altså ikke før i går.
Hvor jeg var på "manøvrebane", som det i virkeligheden hedder, men som alle bare kalder kravlegård.
Og jeg gjorde det faktisk ret godt. I hvert fald i forhold til min egen frygt.
Fik faktisk ros for min fake parellelparkering.
Vil lige brokke mig over to ting der gjorde at jeg ikke følte jeg kunne udnytte mit fulde potentiale.
1) Havde så bitchy en gearkasse at jeg skulle bruge to hænder for at tvinge den i bak-gear. Og det skulle jeg rimelig mange gange.
2) De megairriterende huller der var placeret i asfalten lige foran den kegle jeg skulle køre så tæt på som muligt, men ikke ind i. Hvis forhjulene var nede i hullerne var jeg 40 cm fra keglen, men så snart jeg kunne komme op af hullerne, rørte kofangeren keglen. Kørelærermand: "Hø Hø, Arm for Søren, Jeg håber du kan førstehjælp, for det var da vist lige en fodgænger, Hø Hø"...Ja, eller også er det jeres sygt hullede asfalt ... Nar. Arj, det var sgu okay. Bare irriterende når jeg ikke mener det er min fejl.

Men: Det gik fint, selvom jeg har været mega nervøs og udskudt det i en måned. Måske bliver det ikke så slemt herfra. Men det er sgu ikke fordi jeg er Woohoo omkring det.
Skal bare ud og øve mig vildt meget når jeg har fået det, tror jeg.
Første gang bag rattet

1 kommentar:

  1. Bare glæd dig til du skal på glatbane og får bilen hvor man skal bruge 2 hænder for at trække håndbremsen - det er jævnt svært at nå at rette op når man først lige skal have fat i rattet

    SvarSlet