mandag den 9. juli 2012

Teoriprøve

Jeg har været til teoriprøve...
Det gik fint.
De var så søde at have skilte med "HØJRE" og "VENSTRE" siddende på hver side af lærredet. Og det var ikke lysbilleder, men sådan noget fancy filmagtigt.
Jeg kom i rigtig god tid. Ville være virkelig kikset at komme for sent og skulle bestille, vente og betale for en ny. Men så havde jeg jo rigtig god tid til at sidde og kigge på de andre.
Der var den overvægtige kvinde i grå joggingbukser, hullet kasse-tshirt der måske engang har været hvid, udtrådte, lyserøde kopicrocs og virkelig dårlig provinsfarvning der lignede hun var gået amok med hårmascara.
Der var virkelig mange søde, nervøse 18-årige unge mænd, der bare rigtig gerne ville have det overstået, og sad og ventede med rystende hænder. Og et par 18-årige piger med lidt for meget makeup. Der var også dem der lignede de skulle tage kørekort igen efter at fået det frakendt på grund af spritkørsel. Sådan lidt for røde i hovedet, lidt for usikker gang, lidt for nussede.
Men det er jo bare mine fordomme :-)
Der er virkelig mange sjove typer, nørder kommer fra alle samfundslag.

De sidste par dage har jeg læst en lille teoribog, set begge mine teori-dvd'er og taget et pænt antal tests på en cdrom jeg har fået er køreskolen. Det er RØV-kedeligt. Forstår virkelig godt hvordan velbegavede elever i folkeskolealderen kan blive utålmodige, ukoncentrerede og ende med at forstyrre og lave ballade.
Der kommer et billede. Mande siger: b i l l e d e n u m m e r s y v. D u k ø r e r h a l v t r e d s k i l o m e t e r i t i m e n. D u s k a l l i g e u d. H v a d v i l d u g ø r e?
Og så går der 5 sekunder inden første svarmulighed kommer, 5 sekunder til inden nummer to og så fremdeles.
Det tager grotesk lang tid og jeg når at miste koncentrationen 40 gange.
Har syet en del på det store projekt imens, men det er efterhånden blevet ret uhandy.
Nu er det heldigvis slut med de voldsomt kedelige tests.
Havde en enkelt fejl i teoriprøven, og det er okay:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar