onsdag den 27. november 2013

Er sur.

Holy crappis.
Der har virkelig været run på. 

Vi har været til klippeklister med bebs, moren har været henne i byen til pizza og drinks med de andre i mødregruppen, der har været kransebinderi-ud-af-haven, svømmehal-med-bebs, fødselsdag-med-bebs og mødregruppe med bebs. 

Og 2 nætter i træk, hvor vi var lige ved at skrive hende ind på Herlufsholm. 
Tror hun har ondt i maven, den lille truntefis.

Men for fan... Er hårdt spændt for.
Og synes andre mennesker er pisseirriterende. Faktisk nærmest alle andre mennesker(sorry).

Fx Svigerinde på 35 der bruger det meste af en halv time at sin søsters fødselsdagsselskab på at spørge sine forældre hvordan man laver rødkålssalat til juleaften. Hun havde fået sendt opskriften på en på mobilen.
 "Men den her er med tørrede kirsebær, det kan jeg nok ikke få"- "Så brug tranebær"
"Skal olivenolien være koldpresset? "-"Nej, bare brug den du har. Den er formentlig koldpresset alligevel"
"Men-altså- hvis... jeg både skal lave rødkålssalat, og hvor skal jeg så se Disneys juleshow...??"
arhmenaltså!
Konen er fandme 35. Og mente virkelig det var et problem.

Og jeg har ikke noget job.
Og det er bragende irriterende. Også forbi vi(her, på matriklen) havde aftalt at i DAG, der skulle jeg rigtig få tid til at skrive nogle ansøgninger. Men så fik sødemand lige besøg. Først til formiddagskaffe, og bagefter til frokost og eftermiddagskaffe, og så skulle han lige køre med tog på sin telefon, indtil jeg demonstrativt gik på toilettet, så han kunne passe baby, der var i gang med at findissikrere det meste af Camilla Läckbergs forfatterskab.
Sorry, Sødemand.
Er bare sur.

Ikke den bedste start på at skrive noget skarpt og venligt i jobansøgninger. Sådan når man mest er sur. Nå. Må hellere gå i gang.
Men der er sgu heller ikke så mange jobs lige til mig, lige nu.

Har også lige fået ejendomsskattebilletten. Og der er beregnet ejendomsskat efter en vurdering af ejendommens værdi der ligger højere end hvad vi gav for den. Hvor ringer man hen og får rettet det?

Gider ikke være voksen i dag. 

2 kommentarer:

  1. Du skriver altså godt! Også selv om du er sur, så skriv du bare nogle jobansøgninger :-) - og din sidste linie, den gider jeg godt tage til mig... altså når jeg er sur!

    SvarSlet
  2. V, det lyder som om manden skulle have et LO's bagi og at d skulle tage computeren under armen ind på den nærmeste riccos kaffebar. Marie key i ørerne, kaffe i koppen og så skriver du!

    SvarSlet