mandag den 29. oktober 2012

Smalltalk

Her kommer lige lidt vilkårlige tanker:

- er skvattet. Skulle læse til eksamen i formiddags. Men efter morgenmad, pakning af taske og andet almindeligt, var jeg så træt at jeg blev nødt til at ligge ned og hvile. Efter morgenmad!?
-har meget lyst til dejlig rødvin efter bryllupsfest med brød/ost/pølse på menuen. Utroligt upassende med baby i maven. Både min mormor og farmor var der også, og selvom man har prøvet at være lidt diskret omkring mave, kom SødMands gamle dansklærer fra gym lige over og sagde tillykke med maven.
-er gået all in på Dea Trier Mørchs bøger. Er vild med Vinterbørn, og er nu igang med Morgengave nu. Den er fadme fed. Føler mig lidt fodformet og femi, men er suget helt ind.
-ud over bryllup var der også barnedåb lørdag. Og selvom jeg ikke var vild med barnets fornavn, fik det mit fornavn som mellemnavn, og var pludselig meget sødere. (?!?) Sgu da egentlig lidt ucharmerende af mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar