fredag den 14. juni 2013

Nåmen, så bliver det bare noget hvidt fra hå-å-æm

Havde lidt tænkt at bette-fisen skulle have en dugfrisk body på til sin dåb, efter den stivede, blonde-kjole syet af hendes tipoldemors brudekjole.
Jep. Både min mormor, mor og jeg selv er blevet døbt i den (og min ene bror, og en håndfuld af mine fætre og kusiner).
Så selvfølgelig også barnet.
Havde også tænkt
"Dét dér molo, det er ret sejt"
og fundet den her:
...
Er I klar over hvad sådan noget koster?
Tohundredefåggertredve kroner... 230!
Prøvliåhørher: Det er MAX en halv kvadratmeter stof og 4 trykknapper. 
ja ja ja: design, produktion, transport, marketing, salg, emballage etc. 
Men lige dér, midt i butikken, der blev jeg sgu nærig. 

Specielt fordi vi har rigeligt tøj til hende i forvejen. Vil hellere spare pengene og skyde dem af på noget hun rent faktisk har brug for. fx noget flyverdragt til vinter (som koster mere end pæne vinterstøvler til mig selv + nyt hår).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar