lørdag den 11. januar 2014

Jobsøgnica nervosa

Dammit.
Det er helt så jeg dirrrer.

Sidder og skriver jobansøging, og jeg vil så gerne have jobbet, og skal så meget lave Den Perfekte Ansøgning, at jeg bliver helt nervøs omkring det. Altså over at skrive den. Har ganske vist skrevet seje ansøgninger før, men det er også en arbejdsgiver der virkelig kræver. Sådan noget med at være særdeles hårdarbejdende,  robust, yde en stor indsats og så videre. Du kunne ligeså godt have skrevet: Du skal have rundsave på albuerne, og være villig til at tage nogle slag, og arbejde i døgndrift. Og så skal vi lige have ALLE dine eksamenspapirer. Også fra gymnasiet(Hvor fanden er mit studentereksamensbevis? Kan jeg evt sende studenterhuen i stedet?) . Og højt snit er en fordel.

Ja tak. selvfølgelig er det ikke en ulempe.
Bliver ved med at overspringe. fx det her. Huuuuha.
SÅ skal jeg i gang. Nu!


NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar