lørdag den 25. januar 2014

Update på baby

Sådan en baby er egentlig vild nok. 
Fx kan det om vinteren være frustrerende ikke kan kunne bruge sin smartphone uden at tage vantene af. 
Men ved I hvad? Man kan fx bare bruge en babyfod med natdragt på og det hele. Eller lidt babysavl. Undrede mig overraskende længe over at device ikke reagerede. Det var fordi barnet lige var kravlet hen forbi og havde tjekket ud hvad jeg lavede, og så kravlet videre, efterladende en smule savl. 

Når vi nu er ved babyen(surprise), så er jeg møgtræt i øjeblikket. Det der med at begynde i vuggestue, det er ikke bare at droppe hende af på Lærkestuen og suse videre på job(nårh, nej). 
Så var hun der 10 min. Så var hun der 30 min. Hun hyler heldigvis ikke når jeg går. 
Men vælter rundt det meste af natten. Og gider kun ligge ned hvis hun har en pat i munden. Lidt en udfordring. Og hun gider ikke have dyne på, så den sparker hun af(mig). 
Er derfor vågen, kold, irriteret og tilsavlet det meste af natten. Og pissetræt om dagen. 
Måske har det også noget at gøre med de to tænder der er på vej. 

Har været lidt fraværende på bloggis på det seneste. Prøver at opprioritere at skrive rigtige beskeder til forsømte veninder. 
Indkørsel i vugger gør jo også at man ikke kan tage en dagstur til byen med baby på slæb. Og heller ikke kan forlade landsbyen i længere tid ad gangen uden at have en smule travlt med at komme hjem igen til passet baby. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar