onsdag den 18. januar 2012

Gaver fra USA

Har endelig fået søde-mand hjem fra USA.
Og sikke gaver han medbragte. Er selvfølgelig alle mest lykkelig over at have fået ham tilbage igen efter udlån til anden verdensdel, men har også fået:
-Fantastisk Issey Miyaki parfume
-Flotte sneakers fra nike man slet ikke kan få i Danmark inden næste gang der er hvid jul og skudår samtidig
-Fede løbestrømper til at have inde i sneakers
-Pixi Stix! Jep. Fabrikeret af Wonka (Willy Wonka, fra chokoladefabrikken!). Det er små paprør med kunstigt smagssat sukker, hvor man bare river den ene ende af og tyrer det i kæften. Sådan noget man ikke må give til børn med mindre de er et sted hvor de godt må løbe på væggene. De er i 4 afskyelige og fantastiske smagsvarianter, og jeg har lige slugt to. Skal derfor have arbejdet NU!, mens min hjerne kører i dobbelt tempo og jeg glemmer at blinke.

Dem jeg har er kun ca 20 cm lange, men der kan eddersprøjte være meget sukker i.
Og vi skal i biffen i morgen. Glææææder mig. Bør nok kun have klidboller og hjemmepresset juice med hvis jeg ikke skal udvikle type-2-turbo-diabetes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar