onsdag den 11. januar 2012

Hey, jeg er begyndt på nyt job! Og random billeder.

 SÅ! Er jeg begyndt på nyt arbejde. Det er sgu meget sjovt. Jeg underviser nogen i biologi. Det er vildt langt væk, men tager i virkeligheden ikke så lang tid, for man må sidde i et IC3-tog og spise morgenmad/forberede sig/spille smølfespil/småslumre mens man venter på at være fremme. I går var der godt nok en vildt irriterende pige der knævrede en ligegyldig monolog fra Hovedbanen og indtil jeg stod af, men hun er der forhåbentlig ikke hver dag. Eleverne siger ikke så meget endnu(men jeg har også kun haft dem på deres første dag), men på lærerværelset er de vildt søde. Alle sammen. Kunne godt arbejde der i laaaang tid (hvis jeg lige kom op på fuld tid, eller i hvert fald så mange timer at jeg kunne forsørge mig selv). Havde godt nok en lidt dum start på første undervisningsdag, da natten var gået med at møfle rundt i hele sengen uden at kunne sove. Som i slet ikke. Ja, ja, andre mennesker synes de ikke kan sove når der går en halv times tid. Det plejer at tage mig en halv times tid, men i mandags rodede jeg rundt indtil klokken kvart i 4. Og jeg skulle op to timer efter for at begynde undervisning kl 8. Kunne heller ikke nogetsomhelst om morgenen. Og søde mand ringede endda fra USA. 
Men her kommer random billeder: 
Jeg savner sommer. Og solnedgange og god tid og gåture og sommerhuset og bare at kunne smide tøjet og hoppe i vandet, fordi der er varmt nok til at lufttørre bagefter og øde nok til ikke at støde nogen.

Kald mig bare blank. Men er denne her enebærbusk virkelig en han-enebær? Og hvordan ser en hun ud? Hva, Botanisk Have?

Det kan godt være at "på den fede måde" IKKE hentyder til at man bliver tyk af det. Men hvorfor så have et billede på forsiden hvor modellen ser vildt tyk ud om kroppen, og ikke i hovedet. Som i "den trøje får dig til at se herretyk ud". Og ligner hun ikke også Susannah fra Trinny og Susannah?

Altså hende her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar