mandag den 2. januar 2012

Vildt godt nytår! og et rodet indlæg

Jeg har lige været et smut udenlands, hence manglende blogindlæg. Men mere om det senere (når jeg har mulighed for at smide billeder med, for det bliver sjovt).
Efter julemarathon kom lufthavnsmarathon. Okay, marathon er måske så meget sagt, men jeg, søde-mand og veninde tog i hvert fald ud og hentede to venner.
Den ene kom helt brun og nybarberet og glad fra Marokko, hvor han havde holdt jul med sine forældre, og den anden københavnerdreng helt fed up efter en uge i Nordjylland. Vi sad og ventede på ham på Danmarks formentlig eneste Starbucks da der pludselig kom en ildkugle med bagagevogn kørende til lyden "Jeg har fået Karat i en uge!!!". Ih, vi grinede.
Efter espressotørsten var blevet tilfredsstillet fik vi losset bagage og godtfolk ind i en bil, kørt rejsedrenges bagage og den ene fyr hjem, og så fik vi sushi og scrabble(analog-word-feud). 

Sidder på kontor og kom lige til at kigge ud af vinduet, hvor jeg har udsigt til vare-gården. Der var en vogn fra Expresscontainer med slogannet: "vi kommer før de andre". Er det noget godt ? Thi hi fnis! Jo, jeg ved da godt hvad de mener. Men sådan en anden januar kan man da ikke lade være med at få et indre fnis over sådan et slogan.
 Kom forresten ikke ligefrem til tiden i morges. Ved ikke helt om iPhone ikke har lyst til at komme med ud og rejse en anden gang, men den er tilsyneladende holdt op med at vække når den skal. Ikke et kæmpestort problem på en arbejdsplads med flex, men lidt et problem i går, da vi skulle rejse hjem fra udenlands, og være ude af døren 5 timer efter vi var gået i seng. Nåede det heldigvis, og det var virkelig godt at makeuppen var fjernet inden vi gik i seng(nok første nytår det nogensinde er sket, men også første nytår jeg har haft falske øjenvipper på).
Har til gengæld fået sovet 14 timer i nat. Ahhhh....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar