torsdag den 8. november 2012

Whoop whoop

Hæ hæ.
Var hamrende heldig til stikprøveeksamen. Sådan kan det jo også gå.
Trak hverken alger, svampe eller slimede blæverdyr. Trak nogle pæne, pæne blomster, som jeg havde styr på. En fra æbleblomstfamilien og en fra rosenfamilien.
Som jeg nailede big time. Og fandt småfejl i spørgsmålet. Og fik sagt det hele med tid tilbage, så vi bevægede os lidt mere rundt i pensum.
Fik da 12. Og ros. Og Lærer sagde at "det havde han da også forventet"... ? ... Har åbenbart været ret god til timerne.
Jeg dropper lige janteloven et øjeblik. Er simpelthen så glad for det 12-tal. Har været helt ude i hampen i løbet af ugen og tudet og tudet og tudet. Og været ynkelig og trist og needy og tudevorn og grådlabil.
Og andre i husholdningen har trukket det store læs. Men nu!: kan jeg også godt lave mad, rydde op og gå i netto. ... Når jeg lige har set eet til afsnit af glee. Det må man godt når man har været til eksamen.
Der kommer lige et billede af en pisseflot figur jeg har lavet til et dyr der hedder obelia, og et billede af den blomst jeg var oppe i(ad).

1 kommentar: