søndag den 3. februar 2013

Ugens highfive går til:

De fortjener et klap på skulderen og en stor skål nødder til fredagsøllen:

Den unge fyr på stenoapoteket der gav mig noget andet og bedre halsbrandsmedicin. Og vidste ting der står i indlægsseddelen. Det laver en klam, klam skum, men virker sgu.

Min mormor for, i en alder af 79, at embrace konceptet dankort, og træne alle de forskellige automater. Nu kan man nemlig ikke gå ind i banken og få penge ved skranken mere.
Og for at blive helt rød i kinderne af at shoppe udstyr til kommende oldebarn på tilbud (hun er godt nok lidt for vild med blonder, lyserød og bamsetryk, men vi landede på kompromisset lilla).

Min mand for søndagscitatet "den her øl feder ikke, den er nemlig økologisk".

Medina for citatet "Jeg vil gerne være det bedste eksempel på et godt menneske. Og det er jeg bare ikke altid. Og det er det, jeg er bange for at nogen skal få øje på.". For det kender man jo alt for godt.

Min mand for at fylde 30 år i morgen. Og mig for rent faktisk at have købt en gave.

Dem der havde produceret MGP-sangene. Synes sgu det lød pissefedt, og meget bedre end liveshow-finalisterne i x-factor.
Tror den der "dans mens du er ung" med noget tungt under vil være alle tiders henne i den der kjødby.
Hepper også på melodigrandprut-format der kan afvikles på under to timer, og hvor ingen er klædt ud som strippere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar