onsdag den 27. februar 2013

Nananana... Første forårsdag...

Ææændelig lidt forår.

Var til jordemoder i dag. Troede det skulle være sidste besøg, men min krop er åbenbart mere træt af at være gravid end jeg selv er. Og det er virkelig meget.
Det er bare en mistanke, men Svangerskabsforgiftning, din so! Skrid.
Svimmel, hovedpine og synsforstyrrelser er åbenbart ikke kun noget man har post-influenza.
Gider ikke have det. Gå væk, højt blodtryk. Smut!
Er kun mistanke eller i mild form, men det var ligesom ikke en del af oplægget, vel?

Har også været virkelig ked af det på det sidste. Post-flu-manglende overskud sparkede mig over i tude-pølen. Kunne godt mærke at damen synes jeg var meget ked af det. Hun spurgte om der havde været noget angst eller depression tidligere.
Nope. Er bare hulkende hormonella.
Hun talte meget om at komme ud i solen, så det gjorde jeg.
Heldigvis på en af de allerførste forårsdage med fuglepip, strålevarme, plusgrader og erantis:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar