fredag den 17. maj 2013

Det havde jeg måske ikke tænkt nok over

Er rigeligt ny i gamet.

Har lige fået en besked på telefonsvareren a la "hvem koordinerer gaver til barnets dåb"?

Det ved jeg sguda ikke.
Er i gang med at finde ud af hvad hun ønsker sig. Ud over mad, tør numse, søvn og en god bøvs.
Tiden er ikke ligesom til at man ønsker sig HCAs samlede værker. Dem der der vel egentlig ingen der gider høre som godnathistorie mere. Undtagen max stimulerede, violinspillende, fransktalende overklassebørn der aldrig er faldet og skrabet knæet fordi alt er beklædt med fløjl.

(Nogen sov ikke rigtig mere end 30-40 minutter ad gangen hele dagen i går. Nogen andre var meget trætte hen ved 23.30-tiden, da der endelig var ro i lejren)

Nå. Må hellere lave en ønskeseddel på mit barns veg(j?)ne.

Ved kun at de der herstal-grimme forsølvede bordflagstænger ikke så gerne må bo hjemme hos mig. Så hellere noget der er ægte, grafisk rent i stregen eller noget "jeg ligner en rigtig flagstang".
Magter heller ikke grim sølv-ramme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar