onsdag den 21. januar 2015

Barncrappysygdag

Har haft barn-syg-dag. 

Har skreget, brølet og kastet med ting. 

Min datter har været brokket, klynket, grænsesøgende og destruktiv. 
Man må fx ikke tegne på fjernsynet, ikke smide sine nudler på gulvet, ikke slå sin mor. Strengt, I know. 

Topmålet af hysteri var da hun(Sulten&Træt, den værste børnekombi), mente at hun skulle holdes af mig OG se Brandmand Sam MENS jeg skulle lave mad. 
Da jeg blev træt af at hun lagde sig på mine fødder og skreg, satte jeg hende i sofaen, og så begyndte hun at brøle-skrige, hvilket får mig til at smække skuffer hårdt i, og kaste tom majsdåse af al kraft ned i vasken. 
Så skriger hun endnu højere, og jeg brøler noget a la "så stop dog!" eller "hvad vil du?!"

Jesus, det har været en crappy dag. Havde håbet på at det skulle være mægtig hyggeligt. 
Nu er barnets fader kommet hjem efter en arbejdsdag på 12 timer, og jeg er bare pissesur. 
Ja, undskyld. 
Forhøvled. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar