torsdag den 8. januar 2015

Lille sejr for selvtilliden

Fuldstændig ligegyldigt for andre. 
En lille sejr for mig:

Har undervist et kursus på uni med min vejleder på uni: Professor/Director of FancySchmancy. Han har haft forelæsninger, jeg regneøvelser. 

Nu har han lavet eksamen, bedt mig øje den igennem, jeg har haft kommentarer, og regnet eksmenssættet igennem. 

Og var uenig med ham i et resultat. Jeg er en lille smule bange for ham, men turde åbenbart godt skrive det til ham. 

Og han var enig. Han havde regnet forkert. 

Puha. Er så lettet. Ville virkelig ikke give et særlig imponerende billede af mig, hvis jeg både havde regnet forkert og tilladt mig at anfægte hans udregninger. 

Ja, ja, professorvældet er afskaffet og vi sms'er sammen(fagligt), men stadig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar