tirsdag den 6. januar 2015

Pisse utaknemmelig

Nu siger jeg noget, ikk?
Og det er ikke så meget brok som en konstatering af hvordan mit liv ser ud i øjeblikket. 
Men også et meget godt billede på hvordan jeg føler jeg bliver set (eller ikke). 

Vi har kun fået fællesgaver i år. 
Ja. Vi. 
Jeg er voldsomt taknemmelig over alt det jeg har med familie, mand, barn, venner, job, helbred, lykke og fromme og hvad det ellers hedder.
Men helt faktuelt har jeg ikke fået en gave der kun var til mig. Her lyver jeg lidt, for min mormor har strikket dejlige, hjertevarme sokker til mig. Og jeg er så glad for dem. Hun har også strikket til min datter og min mand, og vi sætter stor pris på dem. 
Så Vi har fået hjemmestrikkede sokker. 
Vi har også fået FDB-stole, HAY-bakke, gavekort til IKEA og en virkelig smuk flise lille V har malet nede i vuggestuen. Og en flaske rødvin(af svigerinde. Hvad fanden tænker konen?(okay,here comes brok) Jeg drikker praktisk taget ikke rødvin. Min mand arbejder i en branche, hvor han kan købe virkelig god vin til fornuftig pris, fordi han lægger store ordrer. Wtf? Og samme flaske fik min mands anden søster(der ammer) og dennes mand(der helst drikker øl). Okay. Blev lidt skuffet over hendes indsats(faktisk imponerende at hun kunne ramme fire gange ved siden af med rødvin)). 
Vi har givet hinanden en pumpebrønd til 32.000, derfor mangler den vigtige Gaven Fra Ægtefællen. Vi syntes ligesom det var rigeligt med den brønd. Og nyt badeværelse. 

Men vi har fået dejlige gaver(ud over vino), og dem er jeg meget glad for. 
Kan man bytte en flaske vin?

Tror bare sådan en småbørnsmor godt kan føle sig lidt nedprioriteret og del af "Vs forældre", i stedet for enkeltindivid. Prøver alt hvad jeg kan at være enkeltindivid i hverdagen. 

Har i lodret trods booket Get-away ophold på badehotel i weekenden. 
Ha! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar