mandag den 7. maj 2012

Flere tal:

Efter en hyggelig tur med 1A har jeg været på min mandagsudflugt til Hvidovre.
Troede vi havde aftalt at det snart skulle være slut med det pjat.
Er sgu lidt træt af det trøstesløse område Hvidovre Hospital ligger i.
Men dagens tal er 12.
Og der er også en flot graf til jer i dag.


Men damen sagde at det faktisk var normalt at når det kom under 100 havde folk lidt svært ved at slippe af med det igen. Og om hvordan jeg havde det?
Øhhh... jeg er hidsig og irriterende, men jeg bløder ikke og jeg har ikke sådan rigtige smerter, bare sådan lidt i ny og næ når jeg springer over SødeMand og ned på gulvet fra mit hjørne af sofaen, eller hvis jeg ligger ned og hoster, så mavemusklerne lige hiver mig lidt op. 
Hun sagde at hvis jeg fik slemme smerter skulle jeg ringe...
?
Er det noget jeg kan forvente eller hvad?
Fedt, man. 
Øver mig stadig i ikke at være bitter på gravide eller folk med barnevogn. 
Det går dårligt. 
Men min svigerinde har lovet at hun godt gider være med til at vi kan rende rundt med en barnevogn med snacks i, og så kan danskvand, kartofler og andre tunge dagligvarer ligge der når der handles. Og vi skal også gå ture med den. Med latte, sgu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar