onsdag den 2. maj 2012

Jeg. En vinder.

Jeg har vundet noget.
Jeps.
Det overgår altså stadig ikke den gang i 4. klasse hvor jeg blev Lucia-dronning. Det var så vildt at jeg stadig kan huske følelsen og hvordan jeg skrev om det i min dagbog.

Men jeg har altså vundet nogle fantastiske ørenringe i en konkurrence på Hverdagsjunkie, der kører noget Giro-tema fra Oh Deer.
fra www.ohdeer.dk

Jeg er fast kunde hos dem, blandt andet har adskillige dejlige damer i min familie fået denne halskæde:
fra www.ohdeer.dk
De er billige og relativt nemme at handle med.
Og så har man ikke det samme som alle de andre der har fået kaffe og tyndslidte dankort i Elmegade.

Hov. Har også engang vundet et kaffe-sæt med kande og kopper og en sygt grim brødbakke i en eller anden konkurrence hvor jeg prøvede at vinde en tur til Afrika. Det var sådan nogle designer-ting, og de passer slet, slet, slet ikke ind i rodebutikken derhjemme. Har ellers en forkærlighed for Dansk Design fra 1950 og opefter, men det var i plastik på Herstal/OBH-måden. Og vi er mere vilde med ting på træ-måden.

Men jeg er klart til lyserøde stjerne-ørenringe. Og må nok snart bestille en ny hjort/då til mig selv. Den har nemlig tabt benene efter en hård tur på bunden af tasken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar