fredag den 11. januar 2013

Centerrotte

Er gået all-in på center-rotte i dag. Skulle egentlig bare bytte julegavebog i føtex. Kiggede lige i blomsterbix for at se om der var noget til min ynkelige vindueskarm. Intet. I hvert fald ikke noget jeg gad have stående derhjemme.
Så mandede jeg mig op og gik ind i h&ms babyafdeling. Kan man få noget der ikke er lyserødt, lyseblåt, med girafstriber eller tacky tryk a la "mom+dad=me". Joh, en lille smule. Men klart mest af det andet. Gik lidt i baglås omkring det. Føler lidt jeg burde have skufferne fulde af mini-bodystockings, mini-strømper, mini-huer, stofbleer, alm bleer og sutteflasker. Har ingen af delene. Der er godt nok to måneder til, meeen... Føler mig uforberedt. Kunne godt have købt noget i dag, men jeg aner jo ikke hvor stor Lillen kommer til at være. Er det bare str 50? Hendes far er jo 2 meter, så sandsynligheden for at hun er lidt lang er jo til stede.
Bakkede ud af det.
Helt ud af butikken og over til centergrillen. Som det er, selvom de har kaldt det Fresh Tasty eller sådan noget.
Fredagslow. Og har overhovedet ikke fået læst til eksamen(1,5 uge til). Kan ikke helt finde ud af om jeg burde have dårlig samvittighed, eller bare lægge mig på sofaen og mærke min baby sparke lidt. Tror det bliver det sidste. Så må jeg læse i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar