mandag den 4. marts 2013

P.S.

- Hvilken slags dyr ER der egentlig i IKEAs kødboller? Gris? Ko?

- Hvor er det sygt ucharmerende at voksne mennesker (specielt med brune tænder) ikke kan finde ud af at lukke munden når de tygger. Men så kan de jo heller ikke råbetale samtidig.

- Jeg har giftet mig godt. Blir helt glad i låget over at være sammen med min mand en hel weekend.

- Jeg har rimelig stor, og til tider rimelig deform mave. Kan ikke helt finde ud af om baby er i gang med karate eller breakdance.

- Ved godt hvad jeg mener om skolereform (er af familie proppet med lærere), men jeg har altså ikke tænkt mig at hidse mig op over det. Eller kalde folk navne.

- Vil faktisk gerne have infotainment-program om DRs kanaler. Hvor mange er der fx? Og hvilke er skiftet ud med hvad? Synes det er fjollet hvis de dropper DR1. Men resten? Så Farvel-til-DR2-program i går, men det kun til fordel for "det nye DR2"? gælder altså ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar