torsdag den 21. marts 2013

Godt jeg ikke er fotograf (og blandet underskud)

Jeg er ked af at to ud af tre yndlingsbloggere (Superheltemor, Maren Uthaug og Blogsbjerg) døjer med stress i øjeblikket. Se evt links ude til højre, der ligger lige en baby på mig.

Selv døjer jeg primært med for lidt søvn og alle sanser drejet op på fuld styrke. Er hypersensitiv, og sover helst med det ene øje åbent, så jeg kan holde ordenligt øje.

Det manifesterer sig i lidt pudsig opførsel (og så er jeg ekstremt grådlabil):
SødeMand havde pakket barnet i sådan en slynge-vikle-ting om sin store krop, for at tage hende med i netto.
Det så virkelig sødt ud, og de var begge to så smukke, at jeg lige ville tage et billede af dem, og jeg finder iPhone frem, finder kamerafunktionen, og skal til at tage et billede ...
... Og kigger så med det ene øje ind i telefonens linse.
Altså ligesom man gjorde i gamle dage før digitalkameraet. Altså kigger ind i søgeren.
Vi grinede meget, men jeg blev også lidt ked af det. Det er ikke særlig normaltfungerende jeg kan være i øjeblikket.

På en eller anden måde er det endt med at vi har skullet et eller andet hver dag. Det er fanme dumt. Om det så bare har været "ud til min mormor og morfar og kigget noget gammelt babytøj igennem". Men alligevel; hver gang vi er et sted er det de andre der har hende, og i dag var hun utidig og bad om bryst nærmest en gang i timen, og var egentlig kun tilfreds når hun var hos mig eller sin far. Så det skal hun være hele dagen i morgen. Basta. Og jeg skal (SKAL) sove til middag (taler hele tiden om at I MORGEN skal jeg have lur, det sker bare ikke helt).

Og de bedste tanker til Maren og Superheltemor.

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar