mandag den 25. marts 2013

Okay, så prøver vi det der barsel.

Første alene-dag på barsel (Ja, ikke helt alene. Gnaffebarnet er her jo også, men alene-med-ansvaret, det er jeg):

Optur:
At have ligget så længe med hende i ble på mit bare bryst og slappe maveskind, at der kom det fineste lille aftryk af hendes højre øre på mit venstre, bløde bryst.

Nedtur:
Da jeg (igen) skiftede remouladekanonen, og hun, i det sekund der ikke er ble under, vælger at tisse og prutte lidt mere remo ud. Alle tiders. I det mindste ramte hun ikke mig.

Dag 2:

Optur:
Hørescreening på Hvidovre Hospital med skinken: perfekt hørelse på begge ører.
Og så er hun pissesød, skinkepigen.
Lå også med hende bleklædt på mit slappe maveskind halvanden time i eftermiddags. Lille, svedige gnaffe.

Nedtur:
Ingenting. Hun er virkelig en snusketrunte.
Måske at jeg slet, slet ikke kan styre mejeriet. Har ikke-så-pæne skjolder foran.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar