mandag den 12. december 2011

Hvad skete der lige med den jobsamtale?

Havde jo luftet at jeg havde været til jobsamtale. 

Og havde jo også luftet at når man siger man ringer, så skal man ringe.
De ringede lige halvanden dag senere end aftalt. 
De syntes det var en fin-fin samtale, og jeg havde alt det de havde brug for, men der havde været en ansøger der rent faktisk havde en fuld biologi-undervisningskompetence OG undervisningserfaring, og så skal de åbenbart tage ham/hende. Damen havde åbenbart undersøgt mulighederne rimelig grundigt, og det var derfor det lige havde taget en dag ekstra. Hun var ret sød og sagde at jeg ikke måtte lade mig slå ud af det, for de ville faktisk gerne have haft mig, og jeg havde klart fået jobbet, hvis der ikke var den regel. Rimelig rart, men rimelig irriterende med den regel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar