tirsdag den 20. december 2011

Julegaver

Så har jeg næsten fået lavet eller købt alle julegaver.
Ja, jeg har da allerede lavet to: Nogen er så heldige at få et pandebånd, hvor jeg har fulgt den vildt nemme opskrift fraTrine. Andre to får lov at få en kalender jeg selv har sovset ind i collager af udklip fra min mors gamle Alt for damerne-blade.
Hvor er de heldige, dem i min familie.
Noget jeg altid glæder mig til er at pakke gaver ind. Jeg går og mumler over temaet i lang tid, men ender tit med noget-pænt-i-pangfarver. For pakkerne skal sgu passe sammen. OG være lækre. Det går ikke at båndet ikke passer til papiret, og det skal i virkeligheden helst være med silkebånd det hele. Men nogengange må man acceptere at det er virkelig svært at lave metallic-pink med silkebånd. Og så må jeg have fat i plastikken. Her er de så, årets gaver (der mangler lige to der ikke er færdige endnu):

1 kommentar:

  1. Hey jeg kan se min, den var skide flot. Af mærkelige grund siger jeg hele tiden hestelyde til rensdyret

    SvarSlet