fredag den 5. juli 2013

Er det morgen nu? Det er lyst!

04:10
Baby vågner
04:13
"Er det morgen nu? Hmm. Min ble er våd og jeg er sulten; MOOOAAARRR!!!"
04:14
Moren vågner
"Okay. Her er tør ble og masser af mad. Hold kæft, hvor er jeg træt"
04:35
Baby er blevet færdig med at spise og falder en lille smule i søvn. Hun bliver meeeget forsigtigt listet over i egen seng.
04:36
Pling! Baby vågen. Er det morgen nu?
Mor: shhh. Sov nu. Det er nat. Og mor er træt!
04:49:
Shyyyy! Sov nu, altså. Og du må ikke vække far.
04:57:
Okay, så kom over til mig, så holder jeg lidt om dig til du sover.
05:04
Hvad er det, hva? Skal du bøvse?
05:15
DINGERLINGERDINGERLING!!!
Baby: Godmorgen, far. Vil du også være med til fest? Er det morgen nu?
Iiiih, arhj, kild mig igen, far! Og jeg vil også kysses på næsen!
05:23
Far i bad.
Mor: Okay, baby! Nu får du lov til at ligge i den store seng og æde dig i søvn. Så opdrager vi en anden dag.
05:40
End-e-lig.
Zzzzz.

08:12
Brruuuuut!
Baby: Wohooo! Jeg er vågen igen. Og har skidt, hurra! Er det morgen nu?
Mor: Hrmpf. Hva? Suk. Ja, nu er det morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar