tirsdag den 11. oktober 2011

Jeg vil ha en firer, jeg vil, jeg vil ha en firer

Ih, hvor ville jeg dog gerne have en iPhone 4. Virkelig gerne. Er egentlig relativt meget super-glad for min 3'er-uden-S, men den er dog ualmindelig langson nogen gange. Men det kan jeg da tage. Tænker det som min helt egen tålmodighedstræner.
Men jeg ville altså gerne kunne tage nogen pænere billeder. De ser så sjuskede og fedtede ud, dem den tager, når man låner Nogens 4'er at tage billeder med nogen gange. Er virkelig glad for pæne ting og kan også godt lide at få pæne ting til at blive pænere ved at fotografere dem fra den rigtige vinkel og beskære ordenligt. Ihhhhh.... Fx har jeg et par meget flotte billeder af nogle gamle olietønder på en parkeringsplads, men 3udenS vil ikke lægge dem op. og så skal jeg overføre og puha og alt muligt. Men måske jeg snart gør det, og så viser jeg de flotte tønder.
De er bare så forbaskede dyre, de 4re. Men mon ikke der snart kommer nogle brugte nogen på markedet, nu alle vil have mere S(hvad er det egentlig lige det der S står for? super?).
Nå. Må jo bare til at spare sammen. Er det ikke det de kalder det? Hvad kan sådan en bette ting dog koste, og mon ikke jeg kan få sneget et par høretelefoner med i handlen hvis jeg tager et par kansassmækbukser på?
 Indtil videre sparer jeg bare op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar