mandag den 10. oktober 2011

New Low

Da jeg blev kandidat fik jeg de første 4 sæsoner af De Unge Mødre på DVD. Ment som en "nu kan du virkelig bruge masser af tid på slet ikke at bruge hjernen til noget" kombineret med "nu kommer du ikke og ser det hos os hele tiden". For jeg synes det er virkelig sjovt. Og lidt synd. For det er sgu meget noget med social arv, og mange af dem gør det virkelig bare så godt de kan med de begrænsede resourcer de har. Men det er jo ikke særlig intellektuella at følge med i De Unge Mødre, og da slet, slet ikke eje bokssættet.
De første dage var jeg så kvæstet oven i bolden at det føltes fuld ud tilfredsstillende at se det. Så gik tiden, og jeg begyndte at kede mig en lille bitte smule med det, så jeg kunne strikke imens. Og nu er jeg kommet helt ovenpå igen. Tror jeg. Men nu er jeg jo hooked. Tak for misbruget, det første fix er gratis.
Så var jeg været nede i Fona. De havde desværre ikke sæson 5, men jeg kunne da blive skrevet op. Jo, tak.Det ville jeg gerne. Har så været nede og hente vidunderet i dag. Kan ikke helt finde ud af præcis hvor pinligt det er. Men jeg gider ikke købe sæson 6 og 7 med det samme, for de koster... hold nu fast: 4 gange så meget som 1-5. 50,- pr sæson til at begynde med, men når man først er blevet afhængig koster det diskrete 199,-. Nu må vi se om jeg hopper i med begge ben, eller jeg kan trappe ud med sæson 5.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar